ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام ۲ خودرو وارداتی (۲۴ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۷۳۲۵
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام ۲ خودرو وارداتی (۲۴ اسفند ۱۴۰۲)
مهلت ثبت‌نام دو طرح ویرایش خودروهای وارداتی جانبازان و ثبت‌نام متقاضیان جدید و همچنین عرضه ۹ خودروی وارداتی ویژه‌ی ثبت‌نام‌کنندگان مرحله‌ اول که از روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند ماه) با مهلت سه روزه برای هریک، آغاز شده بود، امشب (۲۳ و ۵۹ دقیقه روز پنجشنبه) به اتمام خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز دو طرح (جداگانه) ویرایش و ثبت‌نام متقاضیان جدید خودرو‌های وارداتی برای جانبازان و همچنین انتخاب خودرو برای ثبت‌نام‌کنندگان خودرو‌های وارداتی مرحله اول، از صبح روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند ماه) آغاز شده بود.

در طرح ویژه‌ی جانبازان، امکان ویرایش ثبت‌نام خودرو‌های جانبازان مشمولی که در نوبت‌های قبلی (٩ تا ١٣ بهمن ماه و ششم تا ۱۲ اسفند ماه)، خودرو انتخاب کرده بودند، اما حال قصد تغییر آن را داشتند و همچنین ثبت‌نام برای جانبازانی که طی دو مرحله‌ی قبلی ثبت‌نام نکرده بودند، از روز سه‌شنبه فراهم شد که براساس آن، ثبت‌نام جدید/ویرایش همچون مراحل قبلی، در سه سطح و به تفکیک میزان درصد جانبازان واجدان شرایط، صورت می‌پذیرفت.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، روز سه‌شنبه جانبازان ویژه ۷۰ درصد، روز گذشته (چهارشنبه) سایر جانبازان ۷۰ درصد و در نهایت امروز (پنجشنبه ۲۴ اسفند) هم جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد، این امکان را داشتند که ثبت‌نام جدید یا ویرایش ثبت‌نام‌های قبلی خود را از طریق سایت Janbazan.saleauto.ir انجام دهند.

از سوی دیگر، برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام این خودرو‌ها در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان وجه در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، ۹ خودروی وارداتی که توسط شش شرکت وارد شده است، در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی عرضه شد تا این متقاضیان یک اولویت از بین ۹ محصول ارائه شده را انتخاب کنند.

برای انتخاب یک خودروی وارداتی از بین خودرو‌های عرضه شده، متقاضیان نیز به مدت سه روز از روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند) تا پایان امشب (پنجشنبه) فرصت داشته‌اند.

گفتنی است که از این ۹ محصول عرضه شده در این مرحله، هفت محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو محصول دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

بر این اساس مهلت ثبت‌نام هر دو طرح، ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه امشب به پایان می‌رسد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->